poniedziałek, 12 października 2015

Umeda Sky Building

Dzisiaj trochę nowocześnie, chociaż myślami jestem w górach, koło Ise Jinguu, ogromnym zespole świątyń Shintou, w ktorym bylismy w niedziele, chyba nigdy nie wyjda mi z glowy widoki gor przeplatanych z mgla i drzewami.
Umeda Sky Building jest jednym z najwyższych budynków w Osace(mieści się w pierwszej 10tce), został zaprojektowany przez Hirohi'ego Hara. Nazywany budynkiem 360st, dlatego, że wierzch budynku jest zbudowany na podstawie koła, możemy dokładnie obejrzeć panoramę miasta. Załuję, że nie zrobiłam zdjęcia z zewnątrz, Posilę się zdjęciem z neta. Miałam nadzieję, na przeźroczystą tafle, tak by móc oglądać świat z każdej strony... niestety tego mi zabrakło.
Ekscytujący jednak był sam wjazd na samą górę-40 piętro, szklaną z czterech stron windą...

 Bardzo popularne są Diabelskie Młyny, są wszędzie, musze się na nie wybrać *.*

 Dość znany w Internetach budynek przez którego przechodzi pas autostrady.
Co ciekawe, w Japonii, autostrady biegną środkiem miasta, są nieco nad zwykłymi ulicami.
 Tyle razy widziałam te krzesła, że nie mogłam się oprzeć...
Uwielbiam ten widok, gdy cień od chmur przysłania kawałek miasta...

Nie jestem pewna czy jest sens prowadzenia dwóch, blogów jednocześnie, jeszcze się zastanowię jak to rozwiązać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz